פרסונה 13 - ליאת שמרלינג מאיר מורה בפיג'מה

12/04/2018

ליאת שמרלינג מאיר אולי מורה בפיג'מה אבל הפרק הזה לא ייתן לכם לישון בלילה מרוב רעיונות.

ליאת נשארה בכיתה א' שש שנים, בסוף השנה הראשונה שלה היא התחילה לחפש מידע ורעיונות ברשת ומצאה רק בלוגרים ואתרים באנגלית ומיד החליטה לפתוח בלוג כדי לשתף את הניסיון שלה עם מורים והורים ואפילו מפקדים בצבא פנו אליה לגבי הבלוג שלה.

דיברנו על היתרונות של הבלוגים למורה שכותבת ואפילו לכיתה שלה, ליאת סיפרה על חייה של מורה וגם על חוויות פחות טובות שקרו לה ואיך זה משפיע גם על הכיתה שלה.

יש המון תיאוריות וגישות חינוכיות, אני הכי אוהב לפגוש מחנכים שפועלים לפי הגישות האלו בלי באמת לדעת ומסתבר שליאת עוסקת בלמידה מבוססת פרויקטים כל הזמן בלי להיצמד "להוראות ההפעלה" אלא מתוך הבנה עמוקה של איך תהליך חינוכי צריך להיות, בין הפרויקטים שלה עם התלמידים היא פיתחה את קמחא דפסחא 2.0 וגייסה יחד עם התלמידים שלה אלפי שקלים. דיברנו על פרויקט משותף שהיא עשתה עם הכיתה שלה (א') וכיתה של חברה שלה (ה') שנקרא פרויקט המסתורים של האריס ברודיק וליאת נתנה כמה רעיונות לאיך אפשר לעשות דברים דומים כבר מחר אצלכם בכיתה.

לליאת יש כבר הרבה זמן בלוג וסיימנו עם השאלה האם לייצר גם וולוג (וידאו+בלוג= וולג)?!  

קישורים:

הבלוג מורה בפיג'מה: http://liatshmerling.com/

דף הפייסבוק של ליאת: https://www.facebook.com/morabepijama/

הפוסט על הפרויקט של האריס ברודיק: https://goo.gl/azKLkU

הפוסט על פרויקט קמחה דפסחה 2.0: https://goo.gl/TFmwfq

קריאה מומלצת בשבילך:

אמל"ק: מה המתכון לפיתוח מיומנויות? מה זו סקרנות? איך היא באה לידי ביטוי ב...

אמל"ק: מהזה בכלל מיומנוית? למה זה חשוב? מה אומר דוח שוק העבודה האחרון? ול...

זה לא ייאמן אבל השנה מגיעה לסופה.. 

איתה המחשבות, תעודות, תכנונים לחופש (ל...

במציאות של ימנו, בעומס המידע והמשימות אני כל הזמן מחפש דברים להיות יותראפ...

Please reload

ליצירת קשר לחצו כאן

© כל הזכויות שמורות לפרסונה, בנינו את האתר לבד אז תגנבו מאחרים..

מאז שנת 2017, כמו וויסקי טוב אנחנו משתבחים עם השנים ;)